سوالات متداول

1 آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "ویرایش پروفایل" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
2 آیا امکان ویرایش آدرس و تلفن من وجود دارد؟
شما می توانید پس از ورود به پروفایل خود در قسمت "ویرایش آدرس" سپس "ویرایش آدرس صورت حساب" اطلاعات خود را تغییر دهید.
3 آیا برای خرید از معمارم، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا یا آبجکت را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید. با عضویت در معمارم می‌توانید: - سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید - به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید - لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید - در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
4 آیا می‌‏توانم آبجکت هایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
بله، از طریق گزینه ثبت سفارش که در صفحه اصلی قرار دارد می توانید مشخصات آبجکت درخواستی خود را در اختیار ما قرار داده سپس در کمترین زمان ممکن آبجکت درخواستی برای شما ارسال می گردد.
5مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
همه کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت معمارم، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
6ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
7هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟
هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.
8پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟
زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.