تفاوت بین Home و House

House  اشکال و اندازه‌های مختلفی دارد؛ برخی بزرگ و برخی کوچک هستند. برخی دیگر طراحی‌های پیچیده‌ای دارند و برخی دیگر به‌قدری ساده هستند که تنها شامل یک محوطه مربعی شکل بوده که با چهار دیوار و سقف بالای آن محصورشده است. در ساخت Home، اندازه یا طراحی مهم نیست. آنچه مهم است این است که ساکنان برای خود پناهگاهی فراهم کنند  که راحت و شاد باشد و باعث شود  احساس کنند  به آنجا تعلق دارند.
home  به‌عنوان مکانی برای پناه‌ آوردن تعریف می‌شود، جایی که در آن فرد ساکن شده و پس از یک روز سخت‌کاری استراحت می‌کند. جایی است که یک خانواده در آن زندگی می‌کند و امنیت را برای آن‌ها تأمین می‌کند، پناهگاهی که در آن می‌توانند احساس آسودگی، راحتی و شادمانی  داشته باشند. جایی است که ارزشمندترین دارایی‌های هر فرد در آن نگهداری می‌شود؛ جایی که هیچ‌کس بدون اجازه او نمی‌تواند به آن‌ها دست بزند. جایی است که فرد  می‌تواند هر کاری که دلش می‌خواهد بکند.

کلمه برای اشاره به کشور و یا شهری که فرد در آن  متولد یا بزرگ‌شده‌ نیز استفاده می‌شود. جایی که آدم احساس می‌کند به آنجا تعلق دارد و خاطراتی صمیمی از گذشته و تمام  لحظات شاد دوران کودکی‌اش را به او ارائه می‌دهد. برای برخی، home شاید  هیچ مکان فیزیکی نداشته باشد. این افراد آن را به حالتی مرتبط می‌دانند که در آن فرد احساس راحتی و امنیت می‌کند؛ اما برای اغلب مردم، مکانی است که آن‌ها را از نیروهای طبیعت و دیگر تهدیدات دور نگه می‌دارد.

house  سازه‌ای تعریف می‌شود که برای یک فرد یا خانواده به‌عنوان یک اقامتگاه عمل می‌کند. با کلمه "home" به‌صورت مترادف به کار می‌رود، اما معمولاً فقط به ساختمان یا خود سازه اشاره می‌کند و نه شرایط کلی مکان و ساکنان آن. ممکن است شامل چیزها  و یا اموال شخصی   باشد و مکانی برای زندگی و استراحت برای او فراهم آورد، اما آن میزان راحتی که  زمانی که در home است احساس می‌کند را به دست نمی‌دهد  . گاهی اوقات می‌تواند نشان‌دهنده چیزی موقتی مانند خوابگاه باشد.

خلاصه:

۱. home مکان یا وضعیتی است که فرد در آنجا می‌تواند پناه بگیرد و احساس امنیت و راحتی کند درحالی‌که  house سازه‌ای است که به‌عنوان محل زندگی فرد یا خانواده تلقی می‌شود.

۲. home جایی است که آدم احساس می‌کند به آنجا تعلق دارد، جایی با خاطرات شیرین، و جایی که می‌تواند احساس راحتی، امنیت و آسودگی داشته باشد،  درحالی‌که house ممکن است تنها ساختمانی باشد که فقط به‌طور موقتی در آنجا  زندگی می‌کند.

۳. درحالی‌که هردوی house و home ممکن است به محل سکونت اشاره کنند، home مکانی صمیمی‌تر و پر از عشق و شادی است که ممکن است در house وجود نداشته باشد.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *